Surprice i almenackan

Publicerat: 2013-10-17 Kl: 23:05:34 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja imorgon står det surprice i min almenacka. Vilket tydligen betyder att jag ej får boka in ngt annat. Jag o Jocke har ju två fantastiska barn som har hittat på något imorgon vet alltså inte vad det är. Spännande!
Idag har jag faktiskt fått utöva en hobby som inte har med hästar att göra. Härligt och nödvändigt man är ju en riktig hästnörd ändå....
Idag har det rullat på ganska ok i stallet tjejerna har varit flitiga med ridningen jag har bara hunnit med Demeter. På söndag ska jag ha en dressyrkurs för Akademiryttarna.
Nu börjar en hektisk tid med kurser alltid likadant varje höst. Så det blir mkt jobb framöver men det är kul med kurser.
Har fått förättningsunderlagen från distriktsveterinärerna som varit här till Rangun 4 dagar i sträck. Ingen billig historia de har ju i princip bara kommit hit och sprutat honom i och för sig är det ju jourtid lö + sön men över 11.000 kr blev det i alla fall. Inga billiga sprutor.
Men han verkar pigg och glad nu i alla fall som tur är.
 
Vi hoppas att han snart är återställd och kan fortsätta tränas inför nästa säsong.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0