Regn :/

Publicerat: 2013-10-21 Kl: 08:27:30 | I kategori: Allmänt

Vilket trevligt väder södra Sverige bjuder på! Regn!! Usch.. hoppas det är uppehåll hemma iaf, det blir så tung-jobbat om allt e blött o tråkigt.  
Jag sitter o väntar på svar om ja kan få samåka i en bil ut till Flyinge, annars får det bli taxi :S hoppas det inte är så dyrt isf..
 
Har klarat första natten bra, sovit som en stock! Emma får ja träffa ikväll efter kursen. 
Trist att ja missar hoppträningen imorgon men det blir ju fler gånger,  jag som till och med hoppade förra veckan!  Typiskt. . Men ja tror Magic kan må bra av ett par dagars vila, det har hänt mkt sista tiden och igår fick han gå med på mammas dressyr-kurs!  
Rangun ska ändå bara skrittas så han klarar sig utan mig och gå på skritten. 
Rocco hoppas jag att mamma kan rida idag iaf, träning på ons o så tävling på fredag.  Sista för i år för hans del.. Rangun är ju självfallet struken på lördag och även till Enköping nästa helg.
Har dock anmält till en kvällstävling på Strömsholm om några veckor,  får se om det blir av.
Annars är det sedan träningsperiod till nästa års tävlingar drar igång! 
:D 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0