Hatar datorer!

Publicerat: 2013-10-02 Kl: 22:17:12 | I kategori: Allmänt

Idag har jag slängt bort en massa tid vid datorn. Mina nya dator är pest inget fungerar som man är van vid lillebror var in en stund efter ridningen ikväll för att hjälpa mig. Jag kan inte skriva ut inte spara dokument men nu så har vi lyckats att spara på rätt ställe i alla fall- Jag hade tydligen sparat i skype eller vad det hette så tydligen kan då tex Madde hämta dokument som jag skrivit när hon är hemma hos sig tex. Fast jag fattar inte varför det skulle vara bättre än att maila över dokumenten....
Tänk vad mkt jag hade hunnit med min gamla dator som var så långsam, som jag längtat efter denna dator.
 
Idag har jag bara ridit min fuxstjärna Demeter.
 
Imorgon är en ny dag och nya tag. Kanske jag lärt mig något idag?
 
Då är det även dags för tandläkare...inget jag gillar direkt och bytt tandläkare har jag fått göra också.
 
Gårdagens lektioner bestod av teori/clinic. Vi gick igenom sidvärtsrörelser och jag red och visade på Bosson och Athos. Fina lektionshästar och Athos är verkligen häftig att rida!
God natt
Ann
Här med Sofia som vann KM i dressyr i år!
Här med Emma som vann distriktsmästerskapet ett år för lektionsryttare! Tror det är Emma på ryggen?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0