Ännu en vecka snart slut o även jag.......

Publicerat: 2013-10-13 Kl: 22:43:16 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja som Madde redan skrivit så har ju 2013 inte varit det bästa året så varför skulle denna helg vara ett undantag.
Jag åkte ju direkt efter min lördagslektion vidare upp till Arlandastad för konferens. Ridsportförbundet hade tävlingskonferens för hela landet. Träffat många roliga nya människor.
Konferensen hade fokus på lördagen på barns tävlande och sedan har det handlat mkt om TDB och andra praktiska frågor inom förbundet.
Lördagen konferens avslutades med tipspromenad som jag tyvärr inte vann däremot själva utslagsfrågan som var hur många lokala ponnydressyrstarter som gjordes förra året....
Vet ni att vi har 27 landslag inom ridsporten?
 
Det var ju inte så kul igår när Madde ringde hem om Rangun då kändes det inget vidare.
 
Efter konferensen så bar det ju iväg hemåt. När jag parkerat bilen på gårdsplanen så insåg jag att jag glömt min resväska på hotellet med alla mina saker och däribland min almenacka så jag hoppas att jag inte hade något viktigt inplanerat de närmsta dagarna.
Har jag tur så har väskan sent í morgon kväll då en granne skulle flyga till Kiruna i morgon bitti.
 
Min fina Demeter fick i alla fall åka och hopptävla i lördags med Sofia - ytterligare en felfri runda i unghästklass och även Pommes.
Så hon har bara vilat idag.
 
I morgon fm så kommer Jimmy (sadeldoktorn) hit så vi kommer ha fullt upp.
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0