Vilken helg!

Publicerat: 2013-11-10 Kl: 22:21:03 | I kategori: Allmänt

Nu är min weekend slut och jag med den men så kul det varit. Så härliga människor och de har ridit bra alla hästarna har skött sig superbt. Så stolt över alla hästarna de tycker om sitt jobb!
Skulle avsluta helgen med clinic för mina söndags elever där jag skulle rida och visa skolor bla.
Men sp dök Madde upp med fullt av energi så hon red Rangun så kunde jag koncentrera mig på att snacka.
Madde har ju varit på domarutbildning i helgen och ska måndag-tisdag på tränarutbildning så hon kom för att rida sina hästar ikväll.
Sofia har varit på tävling med min Demeter som hade ett pet i sin klass och Pommes som också hade ett pet men hon var nöjd och hästarna hade känts fina. Kul!
Imorgon får vi alltså klara oss utan Madde men tror hon kommer rida tidigt imorgon innan hon åker på kursen.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0