Snart är det dags!

Publicerat: 2013-11-24 Kl: 22:33:38 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Några rader ska jag väl hinna med fast jag har inte hunnit packa ännu.......Nu känner jag att jag verkligen behöver semester efter denna hösten.
Har ju haft kurs de tre sista helgerna men vad roligt jag haft!
Våren börjar bli uppbokad och det finns inte så många lediga helger kvar där heller.
Tydligen är det många som åker på kurs som rider på ridskola. Det sprider sig också så nu har jag även en helg bokad med ett gäng från Örebro. Annars är det ju mest från Stockholm de kommer. Så jag har både 3 dagars och 2 dagars kurser inbokade men även 1 dagskurser.
Denna helg har det varit ryttare från ridskolan och det har varit så kul och vi (jag o Madde) har verkligen sett stora framsteg. I helgen fick de välja om de ville rida en och en 30 min eller två och två 60 min.
Fokus har varit på sits och inverkan.
 
Nu är det bara att lämna över rodret till våra fantastiska barn som kan allt. Jocke har ju haft fullt sjå att hinna med i helgen då han tömt dyngplattan bytt till vinterdäck på alla bilar och transporter samt sko hästar. Idag blev det tyvärr en tappsko på en lektionshäst men då fixa Madde det!
Både Madde o Fia är kunniga på det. Fast det får jag kanske inte skriva för dem ifall någon av Jockes kunders hästar tappar skona....
Ha det bra i mörkret här hemma. Jag ska njuta till max och skaffa ny energi i värmen.
Bästa hästen!!!!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0