Kul feedback!

Publicerat: 2013-11-11 Kl: 19:37:02 | I kategori: Allmänt

Vi har fått en trevlig kommentar här i bloggen :)
 

"Tack snälla Ann, Jocke och tjejerna för kalaskulan helg!! Ups and downs och härliga halelulja-moments :) "rygg i rumpa" var en skön känsla på Athos Jösses vad många intryck och skratt :D Längtar till nästa gång!
//Tina"

 


åååhh vad GLAD man blir :D Tyvärr han jag inte själv träffa er speciellt mycket men då verkar det som ni haft en härlig helg och jag hoppas ni fick en del träningsvärk med er hem för jag är ett stort fan av just riktigt träningsvärk! Ni är alltid välkomna tillbaks och på tal om det så finns det platser kvar på vår weekend i mellandagarna..

 


Hade också fått en annan kommentar om mitt inlägg efter lovet då jag saknade de riktiga hästtjejerna som är i stallet all ledig tid.. Skolan har blivit mycket tuffare på att inte släppa iväg eleverna på semester-resor så många kanske passar på att åka bort så det kan ju vara en anledning men låångt ifrån alla åker ju iväg så några borde det ju ändå finnas kvar.. :/ well well tiderna förändras så är det bara..

Ronjah & Jazza på grönbete..
 Foto:Ebba Ottoson
 
Kram Madde
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0