Bästa bästa lektionshästarna!!!!

Publicerat: 2013-11-05 Kl: 17:05:03 | I kategori: Allmänt

Hoppning är alltid lika kul med Erik. Idag var vi bara (jag o mina löss= barnen) tyvärr men det fungerade bra alltid tufft att hinna skifta häst.
Började med Jaqueline och när vi värmde upp på studs på volt så hittade jag ingen rytm alls i ridningen men sedan...Erik sa det att jag måste hoppa högre då går det bra och det gjorde det verkligen.
Så häftigt när allt bara flyter vi hoppade bana och det var många olika linjer samt kombination. Härligt när man verkligen kan rida en bana fatta riktiga beslut tex om man hoppar in stort på en linje ta bort ett galoppsprång och rida lite kortare väg osv. Hade super känsla med båda hästarna blir ju faktiskt sugen på att tävla - sa till Madde att vi kanske skulle ut något i vår hon tyckte inte vi hade tid i så fall skulle hon rida fina skäcken Magic han tar sig!
Alla hästarna hoppade mycket bra idag.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0