Änglar finns!

Publicerat: 2013-11-02 Kl: 15:34:50 | I kategori: Allmänt

Jag har träffat på två stycken idag. Efter 4 timmars lektioner i ridhuset så hade jag all mockning kvar och klockan var långt efter lunch men jag kände att går jag in för att äta så orkar jag inte ut igen för att mocka så det var bara att hugga i.
Så när det kändes som tyngst och jag hade 5 boxar kvar och magen knorrade så dök det upp 2 änglar och tog över och skicka upp mig till huset!
Vilka människor det finns. Tack!!! Tusen tack!
 
På detta sätt fick jag även tid till min lilla hobby som kräver mycket träning........
 
Så det känns som en fantastisk lördag helt enkelt. Hade en mycket trevlig kväll igår och träffade många härliga vänner och ikväll ska vi iväg och träffa ytterligare härliga vänner.
Då får man kraft att arbeta vidare.
 
Madde o Sofia är i Gävle men kommer hem idag. Jocke jagar förstås.
 
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0