Uhu..

Publicerat: 2013-05-06 Kl: 20:55:45 | I kategori: Allmänt

Vilken start på veckan.. O inte lär det bli lugnare heller.. På lunchen satt vi och försökte knåpa ihop kommande fredag :/ Då ska Fia tävla, mamma & pappa ska iväg och så har vi stallet o massa hästar att rida och sköta PLUS att vi ska lyckas få iväg Jazza plus ev någon mer på ponny-ridning i Strängnäs.
Hejja hejja!
 
Syster som sköter all bokföring i företaget ligger en del efter så hon har idag suttit vid datorn största delen av dagen med pappersarbete - Tack o lov att jag inte har den biten!!! :S Hade mitt osmarta huvud aldrig klarat ändå tror ja..
 
Jag hade iaf bästa Christina ute på fm och fick lite hjälp att motionera några hästar och fix av vårt lilla tävlingsstall. Vi red först ut i den gassande (!) solen på Thaleia & Melete, Melete är verkligen superfin och galoppen är något alldeles extra. :D
 
Sedan blev det Rangun och Roccos tur, gick även det mycket bra även om Rocco ej ännu funnit tjusningen med att gå ut i skogen osv.. 
 
Dressyrfjanten..
 
Efter lunch fixade jag färdigt i stora stallet innan vi snabbt tog in hästarna som idag fick lite extra tid ute i vår-värmen. Sista hästen var inne vid kvart i fyra och då fixade jag snabbt iordning Elton för att rida ut med Åsa en sväng innan min lektion kl.17-18.
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0