Måndag

Publicerat: 2013-05-27 Kl: 21:18:40 | I kategori: Allmänt

Hejsan!
Då var en ny vecka i rullning på Ekelund.. Har inte haft mkt tid att sitta vid dator de senaste dagarna så därav lite dålig uppdatering.
 
Igår var vi på tävling, gick sådär för  min del.. Samma problem som vi kämpat med sista tiden, strul med formen och att få honom helt ärligt fram till handen. Inga större missar och eftersom det var final i Div 1 var det tre domare och de höll mig alla på iprincip samma poäng/kommentarer och de stämde ganska väl överens med känslan jag hade. Så det är ju iaf trevlig för ofta kan domarens poäng skilja sig enormt ifrån vad man själv tycker.
62,94% blev det verkar dock inte ha kommit upp några resultatlistor ännu så har ingen aning om hur jag hamnade..
 
Idag har jag ridit tre hästar och haft lektion för mina måndagsbarn. Imorgon kommer Nina på em :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0