Snart dags för sömn..

Publicerat: 2013-03-06 Kl: 23:04:21 | I kategori: Allmänt

Idag hade vi en knasig dag. Monika ledin var här på morgonen för att gå igenom en del hästar. Hon är ju extremt noga så det tog sin lilla tid. Jag o Madde han i alla fall att rida ut på Rocco o Demeter och jag hann även med Hera. Sedan var det vår tid - hon började med två andra hästar. Helt plötsligt så var jag själv - Madde till tandläkaren o Sofia i Strängnäs. En häst på skritten och en som skulle longeras. Ja det gick ju förstås men något sen lunch blev det...... Var inte ens hungrig längre när det var dags. Monika gick bla igenom Poseidon och jag tror hon trollade med honom. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad man såg skillnad när han stod i spiltan. Vi konstaterade att han är väldigt sen då tillväxtzonerna i framknäna ser mer ut som på en 3 ½ åring så han ska ta det lite lugnt ca 4-5 veckor. Bokade ny tid då vi ej hann gå igenom de hästar som vi ville idag. Golden Grape fick också en välbehövlig genomgång hon tyckte att hon var väldigt fräsch för sin ålder... Godnatt Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0