Hästar , hästar......

Publicerat: 2013-03-05 Kl: 23:25:43 | I kategori: Allmänt

Hejsan, Ja alla dagar är hästdagar i mitt liv så länge jag inte befinner mig i Thailand. Igår kväll fick jag i alla fall ledigt. Tack kära Sofia o Madde. Kvällen tillbringades då tillsammans med goda vänner. Här på landet så har vi en lokal liten "pub". Där samlas de som har lust 1 gång i månaden mycket mysigt. Idag har vi som sagt var tränat kul min lilla pålle var fin. Har även hunnit med Hera idag och hon utvecklas hela tiden. Kvällen avslutades med 3 lektioner den sista var en hoppträning. Det var mest inackorderingar som vad med och red förutom en elev som redan hade ridit en lektion innan en del är flitiga kan man säga. Det var i vilket fall kul alla red så bra. Imorgon har vi Monika Ledin här som är equiterapeut så hon ska gå igenom en del hästar inackorderingar samt några av våra egna. Nu är det sovdags Godnatt Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0