Grattis Madde!

Publicerat: 2013-03-28 Kl: 19:48:56 | I kategori: Allmänt

Ja då är LA:1 klar jag satt inne tills det var dags för Madde att rida men när jag kom ner hade hon redan ridit då ryttaren innnan var struken. Typsikt! Det gick i alla fall mycket bra vinst på Demeter och det är bara hennes andra start i LA 68 %. Finaste Demeter. Nu lär det dröja innan det blirdressyr för hennes del nästa start blit hoppning nästa helg. Dessutom är våren tjock med kurser och de helger som det skall hinnas med att tävla så är det ju div I så det lär dröja innan hon kommer ut igen det är ju också dåligt med LA klasser så ev att det först blir tävling när hon är klar för MSVC. Elton gick strålande han såg jag i alla fall lite tröttare tyckte Madde han kändes men han såg fin ut tyckte jag. 64 % red de ihop. Ann
Kommentarer
Postat av: Lina ♡

Jättefin blogg! :D

Svar: Tack!
Ekelund

2013-03-30 @ 21:51:26
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0