Bilåkande!

Publicerat: 2013-03-11 Kl: 21:13:13 | I kategori: Allmänt

Blä för att sitta i bil denna dag då solen strålat! Har varit på Brunmåla hos Axel och det drog såklart ut på tiden, jag som var så kaxig innan och sa att det kommer gå fort osv.. Men väl där var det till att vänta i 1h då de som var innan mig hade haft problem med bil och nån som fastnat i kö osv.. Typiskt när jag hade bråttom hem till träning kl.14.
Fia och Mille fick börja istället och då mamma var krasslig i halsen red jag två hästar, först Rocco som var lite småvild faktisk - men fin. Sedan Thaleia som vilat några dagar och var skvatt galen till en början - bockfia!!
 
Snyggtösen vid sin tävlingsdebut!
 
Efter träning kastade jag i mig en sjukt försenad lunch strax efter fyra och så ut i ridhuset för att hjälpa Ebba (fjärde passet på tre dagar) Flitig milt sagt!! Därefter mina goa måndagsbarn som idag bara var fyra stycken..
 
Kram på er!
 
Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0