Långt mellan blogginläggen.....

Publicerat: 2013-07-11 Kl: 23:11:24 | I kategori: Allmänt

Hejsan, Ja ett antal dagar senare så är jag tillbaka. Allt har gått så fort så datorn har inte haft första prioritet. Det har ju som sagt var funnits annat att roa sig med. Dressyrtävlingen gick ju i alla fall super bra. med en massa lovord från ryttarna. Själv var ju ju inte direkt frisk men fick hjälp med medicin. Har begåvats med bältros i ögat trodde inte att man kunde få det där. Jag är i alla fall på bättringsvägen och har faktiskt haft ledigt ett par dagar. Då vi passade på att göra en tripp till Tallin. Ätit massor med god mat vilken härlig stad. Men nu är man tillbaks i arbetsselen. Hann rida mina två ston innan det var dags för möte med Västmanlands distriktet eftersom vi samarbetar med dem i Sörmlands Ridsportsförbund. Just nu sitter jag och tittar på en uggla/ unge som sitter på solparasollet i mörkret och spanar in på mig när jag sitter i soffan och skriver.....häftigt med djur. Här finns det mesta. Imorgon så blir det att skynda sig med ridningen för sedan så är det dags för 70 årsuppvaktning. Godnatt Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0