Sovdags!

Publicerat: 2013-01-18 Kl: 22:52:49 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja nu är vi själva jag o Jocke. Madde o Anders landar väl snart i Phuket och själv ska jag krypa till kojs. Just nu har vi -18 grader och jag har följt väderprognosen hela veckan. Det skulle bli super kallt imorgon men så har de ändrat sig.....och så blev det kallt ändå.
Det är bara att klä sig varmt imorgon kommer ett gäng glada från Stockholm på hoppkurs men först är det hoppteori för mina ordinarie elever.
Idag var det så kallt å det blev bara ett ridpass för min del. Jag är för gammal att träna när det är -15. Det var Hera som fick gå några varv......red henne första gången igår och är kär. Vi har ju våra "egna" hästar vi rider och jag vill bara rida unghäst om jag rider kontinuerligt. Nu är ju alla borta så det var  bara att kasta sig upp igår.
Det är bara att konstatera att vi har några fina unghästar i stallet.
Men den som jag tror har allra bäst förutsättningar är ju inte inriden ännu blir spännande till våren.
Jag som ojjat mig om att jag inte har någon häst nu finns det flera att välja på.
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0