Oj vilka fina lektionshästar......

Publicerat: 2013-01-02 Kl: 21:23:24 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja som Madde redan skrivit så hade vi en extra hoppträning så här i juldagarna för Erik idag! Jisses vad kul det var som vanligt får man frågan hur mycket man hoppat sedan förra träningen och denna gång var det ju faktiskt 4 veckor sedan sist......pga av semester. Dessutom har jag ju ej suttit på Bosson o Jaqueline sedan förra hoppträningen.
Några "hopppoäng" lyckades jag klämma till med då jag i alla fall tittat på hoppning på TV.......det brukar också räknas i alla fall bland oss dressyrryttare.
Det gick överförväntan kan man säga. Båda hästar var så duktiga och jag kände mig även duktig som nu börjar känna mig riktigt säker. I första gruppen var jag den som hoppade högst idag. Nu brukar jag ju alltid säga att höjden inte är det viktiga men om man är sådan som helst ej hoppar så högt så känns det ju bra att det inte känns högt när hindren blir högre utan snarare lättare då båda "mina" hästar är något milt sagt heta.
Längtar redan till nästa hoppträning om 14 dagar men nu så ska det hoppas något emellan också.
en bild på mig o Bosson från vår första hopptävling i Hölö april -11
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0