Hopp - hopp om mindre snö kanske....

Publicerat: 2013-01-15 Kl: 21:54:19 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Vilken tisdag -saknar Sofia förstås. Hoppträning för Erik med bästa lektionshästarna Jaqueline o Bosson. De var så duktiga Jaqueline fick till riktigt bra språng och ganska högt hoppa vi!
Men en knepig dam att rida man får inte tagga upp för mycket själv utan mer tänka att man bara rider runt annars blir hon het som bara den. Idag var det en väldig massa klossar o hinder lättast är att det hela tiden är ett nytt hinder.
Eftermiddagen var hemsk - fixa stallet,ta in hästar och ploga snö hur mkt som helst har ju kommit idag.
 
Hade en reporter här på ridskolan innan mina lektioner skulle börja och jag har nog aldrig blivit så mycket fotograferad tror att jag kommer få skäll av Madde för jag var ju inte så staylad precis ganska ful mössa och jackan stod det Joakim på......
Ridtjejerna myste av all fotogrefering jag kände mig mest obekväm och tror att min ansiktsfärg antog rödare toner efter hand. Sofias kommentar efter attha sett våra semesterbilder - vet vad jag ärvt det ifrån att inte bli bra på bild hon tycker att hon ärvt alla mina mindre bra egenskaper.
Får väl se vad det blir för reportage. Återkommer om det
Godnatt
Ann
Gammalbild i repris Bosson o jag i tävlingsdebuten för snart 2 år sedan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0