Fredagen avklarad

Publicerat: 2013-01-25 Kl: 22:59:04 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja då är veckan snart slut! Sofia o Andreas får börja sin nedräkning ligger väl och sover så här dags. Idag hanns det bara med en häst och direkt efter privatlektioner.
Har lärt mig en läxa att ej rida sig svettig och sedan stå i ridhuset och undervisa. Jag var så kall så det blev ett varmt bad och sedan en spontan middag hos grannen. Supermiddag bättre än restaurang kan man sig men så var det en riktig kock som fixat maten.
Nu laddar jag för tävlingskonferens imorgon.
Hästarna får vila och Carina tar min lektion.
Jocke har plogat av hela ridbanan så att vi kan ha parkering där på söndag. Själv ska han på jakt!
Konstaterade på hemvägen att vintern är väldigt vacker i alla fall och man slipper ju leriga hästar!
Nästa helg startar vi upp både en nybörjargrupp för barn och ungdomar samt att knatteridningen drar igång igen 2/2.
Sov gott!
Ann
Avslutar med en bild på bästa stona Demeter o Thaleia
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0