Fina minnen..

Publicerat: 2013-01-23 Kl: 15:00:00 | I kategori: Allmänt

 
Vackra häst! Min fina Helios, tyvärr inte i vår ägo längre. Något som visserligen var mitt beslut och vad jag vet så har han det bra där han bor nu även om mamma ångrar det lite då han varit en toppen häst att ha som läromästare på ridskolan och kurser. Dock hade vi inte haft Mille i vår ägo om det inte varit för Helios.
 
 
Såhär tunn och emmlig var han..
och såhär fin har han blivit..
 
...................................................................................................................................................................
 
Grisekno'arna!
 
Div 1 laget med en andra placering för några år sedan.. Från v. Josse E, Sofia, mamma och jag :)
 
Sofia & Simsalabim
 
Tidsinställt inlägg
 
M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0