Vilket väder!

Publicerat: 2013-02-27 Kl: 20:55:21 | I kategori: Allmänt

Solen och värmen är här! Vet inte vad det är för fel på den gamla datorn men det är svårt att blogga från den och bilder verkar det inte som man kan lägga in. Idag har mina ston skött sig strålande. Hera blir bara bättre och bättre. Så kul med unghästar även om jag gärna skulle haft en äldre också. Tömkörde Rocco åt Madde så hon fick då den stora äran att rida guldhästen idag. Han har ju inte haft ryttare på ryggen sedan i november och han blir ju lätt något pigg och busig. Han skötte sig bra men såg väldigt "på" ut. Så imorgon rider nog gammel matte om jag hinner. Jimmy sadeldoktorn kommer och sedan ska jag till tandläkaren i Strängnäs och passar då på att uträtta lite ärenden samtidigt så det blir nog tufft att hinna med så många hästar. Idag red jag Uranos! Han är så fin tänk att man kan rida så sällan och han ändå är fin man blirglad av att rida honom. Bästa hästen. Arbetade mest med galoppen och den blev riktigt fin och bärig. Nu så är det soffdags. Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0