Tid för familj och lite vila..

Publicerat: 2013-12-26 Kl: 20:15:21 | I kategori: Allmänt

Blir ett litet snabbt livstecken ikväll! Imorgon kör vi igång vår mellandags-weekend också. Fre-sön med mycket träning och såklart god mat, denna kurs har vi även 3-rätters vid middagarna :) jag ska klura på lite smarrigheter :)
 
Jag var som sagt ganska dålig på julafton, just när jag skrev inlägget där på fm var det ändå hyfsat ok.. trodde att det var väl så det var att vara magsjuk/matförgiftad men ack så fel jag hade.. Mådde riktigt dåligt på sen em/kväll men lyckdes hänga med lite med familjen ändå :/ Inte kul men bara att gilla läget..
Igår kunde jag börja äta så smått igen och idag känner jag mig nästintill som vanligt så det är ju skönt - synd på all julmat jag gick miste om bara.
 
Imorgon blir det tillbaks till "verkligheten" igen, med stallfix, ridning och så kursstart såklart. Hästarna vaccineras alltid vid jul så det passar ju bra in då man ändå vill hinna umgås med familjen och inte fara runt i stallet från tidig morgon till sen kväll. Även om det passar sådär i mina stjärnors planering eftersom de redan stått så mycket.. Magic gör det inte det minsta för då han behöver några dagar i sträck då och då. Men Rangun, Rocco och grållen Elton ska nu börja trimmas igång ordentligt och jag tror även att vi så smått kan börja sätta igång Melete (vår senskadade 3-åring) lite mer då benet ser riktigt bra ut nu.
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0