Slutspurtt!

Publicerat: 2013-12-30 Kl: 10:48:38 | I kategori: Allmänt

Två dagar kvar på 2013... Kan det dyka upp något mer spännande som kan göra året till ett man gärna spolat ner innan det börjat?
 
De flesta av er har säkert redan sett/hört via fb eller annat.. Igår slog otursåret till igen - fel plats vid fel tidpunkt för min del :/
Jag skulle ta in en häst ifrån hagen, var ovillig att bli fångad och sedan kom två bakhovar vinande efter mig. Jag han vrida mig och eftersom jag ändå stod så pass när blev nog också smällen inte fullt så stark den kunde varit heller. Blev blåljustaxi in till Eskilstuna och efter ett antal timmar där med undersökning och röntgen av skelett och lungor fick jag till slut åka hem. Förbi Apoteket och hämta ut en sjuhelsikes massa piller.
 
Trodde jag skulle vakna med enorm smärta och svårt att röra mig idag men var över förväntan så det känns bra. Vore ju trevligt att få komma igång och rida igen!
 

Rocco
 
Idag blir det vila och lite rörelseträning för min del..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0