Tur att man har duktig personal......

Publicerat: 2013-08-08 Kl: 15:29:21 | I kategori: Allmänt

Idag är jag förpassad till kontorsarbete. Så jag gör ett litet avbrott med lite info om de senaste dagarna. Jag o Jocke har ju varit iväg ett dygn. Det blev en resa ner till släkt i Jönköping för en övernattning och sedan vidare till Varberg för att titta på en häst som jag skulle titta på till mig själv. Sist jag var iväg så hade jag ju Madde med mig och se hur det gick. Den busen Rocco skulle jag ju ha men Madde blev ju blixtförälskad.......ja det är ju 2 år sedan. Men nu har jag verkligen bestämt mig att hitta något eget.
Vet ej om detta var min häst - funderar och ska titta på några till.
Vill ha en med mycket gång ej för stor 5-6 år. Man tycker att det finns mycket hästar men jag vetikatten. Jag har ju varit ledig en stund med den fantastiska mannen som ställde upp på att åka så långt......
Lägret rullar i alla fall på mkt bra och de har utvecklats otroligt 2 tjejer är med p sitt andra läger i år och den ena lilla tjejen är bara 8 år igår så både hoppade hon och galopperade.
Madde sa i telefon att hon hade tjatat i flera dagar på att få galoppera.
Idag så red alla barbacka. Så kul att se vad intensiv ridning ger resultat.
Nej nu måste jag återgå till planering av rid grupperna till hösten. Det är många nya som vill ha plats vilket är superkul.
Hoppas också att vi kan få ihop en killgrupp. Ska ha annons i tidningen så får vi hoppas att det ger resultat. De kommer få rida för halva priset!
 
Finingen Rangun som i år gjort riktigt bra och jämna resultat. I helgen såg han ju ut som en julgran med alla rosetter. Totalt 4 + ett stort gehäng.
Bra jobbat. Han är ju inte alls lika spänd och rädd för allt längre.
Tänk att alla hästar till slut blir "vuxna"
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0