Härdsmälta

Publicerat: 2013-08-29 Kl: 23:26:15 | I kategori: Allmänt

Ja i hjärnan- idag hade vi då planeringsdag. Tur att man inte är kontorsmänniska utan får röra på sig på dagarna.
Välbehövligt som däremot drabbar träningen av hästarna så idag har jag ej ridit alls. Känns konstigt!
Men det blev ju mycket annat gjort och dessutom hann jag med att plantera alla blommor jag köpte igår.
Sommarblommorna hänger ju på sista versen. Penseer håller ju inte hur länge som helst + att på slutet av sommaren har det väl blivit lite si o så med vattningen.
Nu är det i alla fall fint utanför stallet igen + att buskarna fick ordentligt med vatten. Hoppas på regn faktiskt och har man tur så är det på gång dagarna som kommer.
Imorgon blir det finslipning av Demeter några privatlektioner + att jag o Madde antagligen åker och tittar på hästar till ridskolan.
På em ska jag sedan till Kungsör på konferens med distrikts styrelsen i Västmanland och Södermanland (Ridsportsförbund). Ska bli kul har varit på Kungsörstorp förut och det är fint där. Dessutom ska jag dela rum med Sussie S så det blir nog mycket hästsnack..........
Får köpa nya krukor till nästa år!
Idag har Madde ridit med på sista lektionen med Shadow så nu börjar inskolningen på allvar och det fungerade bra.
God natt
Ann
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0