Ett litet inlägg till!

Publicerat: 2013-08-08 Kl: 21:40:58 | I kategori: Allmänt

Ny dator har Sofia varit och köpt åt mig gäller bara att få in mailen och det jag behöver från den gamla datorn så kan jag äntligen vara lite effektiv.
Den gamla är ju så långsam så man måste ha tålamod i mängder för att överhuvudtaget stå ut.
Sista kvällen avklarad på lägret. Standardmaten - tacos som avslutades med glass och popcorn. De försökte även att mata Surris - Maddes fantastiska katt som bor uppe på taket av cafeterian.
Hon var så där intresserad men älskar när det sitter folk på läktaren på kvällen. Då vet hon att inga hundar är ute så då känner hon sig trygg.
Christina och Madde löshoppade ju så flitigt ikväll.
Så då var lägertjejerna med på läktaren och tog en massa korrt.
Alla hästarna var duktiga och Rocco överträffade sig själv. Calima löshoppade ju för andra gången och nu fattade hon hur hon skulle göra - duktig häst.
Oscar såg tjusig ut och Magic fick hoppa för första gången hos oss men det syntes att han gjort det förut. Han var duktig men jag tror han kommer hoppa bättre under ryttare. Vi får se. Han har ju tagit det lugnt ett tag eftersom han har varit tjock i ett framben av ett litet sår.
Regn i massor har det kommit hittills 25 mm. Man tackar och bockar nu är det bara att hoppas att det gör någon skillnad på vallarna som vi hoppats ta en skörd på till.
Imorgon är det lägeravslutning sedan startar det sista söndag kväll.
Finaste Arro Bell
God natt
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0