Snabbt..

Publicerat: 2013-04-10 Kl: 22:16:23 | I kategori: Allmänt

Hu vad sent :/
 
Kom hem vid 21'30 och har ätit några knäckemackor samtidigt som jag svarat på mail.. Kvällen (18-21) har spenderats på Ridsportens Hus på Strömsholm för fortbildning för Grönt kort ledare som jag är i Mariefreds RK.
Bra med en liten repetion på gamalt och info om nytt samt en hel del disskusioner oss ledare emellan kring olika delar i kursmaterialet.
En hel del mycket bra tips med hem!
 
Innan kursen han jag (med andan i halsen) åka ut till Lista till Dressyrbutiken för att hämta mina nya vita ridbyxor OCH.........
Jag har beställt en frack! Var dock inte helt enkelt att välja färger hit och dit, tror dock att resultatet kommer bli kanonsnyggt! Dessvärre får jag vänta ganska länge , gissar på 6-8 veckor :( men men den som väntar på något gott!
 
Nu måste jag duscha och sedan hoppa i säng - får berätta om resten av dagen (Monica var ju hos oss och gick igenom massa hästar) imorgon.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0