Vilken inspiration!

Publicerat: 2012-09-27 Kl: 23:09:21 | I kategori: Allmänt

Hemkommen från två milt sagt späckade dagar. Jag vill bara ha mer! Varit på Bosön där jag går Affärsskolan genom Ridsportsförbundet. Vilken superutbildning som vänder sig först och främst till ridskolechefer men även ordförande i ridklubbar. Alla utom två var ridskolechef från ridskolor i hela landet.
Dessa dagar ledde Leif Leiram som är konsult på Move management vi fick alla vår egen profil -beteende tar lång tid att ingående berätta om men kan säga att denna profil kände jag igen mig i direkt. Mina närmaste kommer att få läsa den och säkert kommer de att känna igen mig i beskrivningen...
Vi kommer nog ha lite kul på lunchen imorgon kanske?
 
Att träffa likasinnade i två dagar ger otroligt mkt i erfarenhetsutbyte och problemlösningar. Dessutom var alla otroligt trevliga.
Vi har fått arbeta praktiskt och även övat på varandra i olika saker tex att ge postiv feedback och även negativ. Inte det lättaste och det behöver vi nog alla träna på både i vårt arbete och privat!
Jag längtar redan till nästa kurs om två veckor. Det enda jag fasar för är transporten upp. Kom 30 min försent trots att jag åkte i god tid tyckte jag men när trafiken står still från Älvsjö så spricker tidsplanen hade två tim på mig att åka 8,5 mil tror jag det stod i telefonen från Mariefred.
Väl hemkommen så var det dags för styrelsemöte i distriktet som tur var här i cafeterian annars hade jag aldrig fixat det.
Det stora ämnet vi diskuterade var : Hur får man engagemang ute i klubbarna
 
Imorgon så kommer det fyra mammor med fem barn hit på ridweekend fre-söndag ska bli spännande med en sådan grupp. Brukar ju bara ha vuxna på ridweekend.
Har haft flera förfrågningar om liknande kurser men nu i höst är det tvärfullt. Kan inte trycka in en kurs med skohorn ens.
Nu är det dags för ern välbehövlig vila hopp i säng
Godnatt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0