Usch för bilåkande

Publicerat: 2012-09-16 Kl: 17:26:00 | I kategori: Allmänt

Inte kul att sitta i bil flera timmar, specielt inte en härlig söndag när solen strålar :/ Idag var jag och mamma som sagt och kikade på en häst tänkt till ridskolan men var nog inte helt vad vi sökte tyvärr.. Bara att leta vidare.
 
Rocco och jag fick iaf en duvning av mamma på fm innan vi åkte och han gick som den stjärna han är/ska bli ;P
 
Gammal bild på oss..
 
Väntar på lite bilder som Carina L tog på mig och Rangun för nån vecka sedan också.. ska bli kul att se!
 
Fick även rida lite ponny på morgonen då Ebba skulle rida lektion och jag fick då börja med lilla Gordon - liiite skillnad på Gordons "symaskins-gång" jämnfört att seda sitta upp på Rocco :P
Det gick iaf bra för ekipaget och de ska ut på tävling nästa helg!
 
Ebba & Gordonmannen på tävling..
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig och Rocco! Hi hi det måste känts annorlunda först lille Gordon sen Rocco(the Ferrari). Ha en skön kväll //
Carina O

Svar: Hahah ja först "rostig Volvo" och sedan nyvaxad sportbil! :P Madde
Ekelund

2012-09-16 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0