rödhårig märr....

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 22:48:35 | I kategori: Allmänt

Ja när man tror att nu har poletten trillat ner så visar hon sig från sin svåra sida igen. Silkesvantar måste man ha men ändå superbestämd och snabb som blixten. Ja vi har alltså tävlat igen jag o Demeter. Det ända positiva var väl att hon stundtals var så grymt fin på framridningen så man nästan blev hög av lycka.
Ja ja det var ju trassligt att överhuvudtaget ta sig till framridning, från framridning, in på tävlingsbanan, vara kvar ¨på tävlingsbanan. Första gången jag ridit in och gjort halt och hästen sedan parkerat. Går man på henne i de lägen så blir det inget bra fick 3 på inridningen samt -2 eftersom jag var tvungen att lägga en volt! för att kunna fortsätta programmet. Sedan hade hon ju stenkoll på var hon gick in på banan - vid A så en spännande ritt helt enkelt.
Hade i alla fall en häftig upplevelse i lördagskväll. Vänner som tog oss på hemlig utflykt vilket visade sig vara en spelning med Sweet! Försökt lägga över bilder från min telefon men det får jag nog leja ner till favoriterna - Anders o Andreas. Madde o Sofia brukar bara idiotförklara mig när det gäller mobilteknik eller datorer...
Ja ni som är yngre kanske inte har en aning om vad Sweet är men vi som växt upp med musiken på 70-talet och klätt väggarna med affischer på gruppen...
Ja nu är det sovdags så man orkar rida många hästar imorgon
God natt
Ann 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0