MASKERAD PÅ G!!

Publicerat: 2012-09-03 Kl: 21:59:13 | I kategori: Allmänt

Nu är det snart dags för både hopp och dressyr MASKERAD på Ekelund!!
 
Idag har jag skrivit ut info och anmälningslistor och satt upp dessa på anslagstavlan i stallet - så se till att anmäl er ni som vill vara med! Inget krav att vara utklädd men de som är med utklädda tävlar ju om fina maskerad-rosetter..
 
Jag har idag beställt nya till just hoppningen!! Så snygga (hoppas jag) de har ju inte kommit ännu :P

Såhär ser ju vinnarrosetten ut till bästa utklädnad i dressyren!
 

Förra höstens/vinterns vinnare Lovis på Moycan
 

Vårens vinnare Karolina på sin Tinkelbells Rose (hoppas jag minns rätt namn)
 
Som sagt det är bara fantasin som sätter gränser!!! Och hur känslig häst man har ;P hehe
 
Uranos gillade tex inte att ha en julgran på ryggen ;P
 
I dressyren så får man rida LC:2 LB:1 eller LA:1 och då blir det en klass om det är minst 3 annars får man en CR rosett om man översiger en viss procent. Sedan utses en Maskeradvinnare bland alla utklädda ekpiage - ALLA utklädda får en maskeradrosett.
 
I hoppningen är det en "CR" alltså man tävlar inte mot varandra utan är man felfri får man en rosett, utklädda får maskeradrosetter och icke utklädda vanliga. Sedan utses en maskeradvinnare bland alla deltagande som klätt ut sig!!
 
Anmäl er NU!
 
Kram "Bunny" (Madde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0