Bio

Publicerat: 2012-09-15 Kl: 12:01:52 | I kategori: Allmänt

Igårkväll var jag och Anders på bio här i E-tuna.. Senaste Resident Evil filmen, inget att rekomendera :/ Var nog helt klart den sämsta av alla hmm var det femte som kom nu tro.. Aja nu har man sett den iaf så behöver ju inte se den igen om vi säger så.
 
Jag ska strax bege mig ut mot Eskilstuna motorstadion där en kompis ska köra på en stor BMW träff med sin bil.. Efter det drar jag vidare mot stallet för lite ridning osv. Hoppas vädret håller i sig så kanske det går att fota/filma på utebanan - nu strålar iaf solen och det är hyfsat varmt :)
 
Vår stora utebana är toppen men det finns ändå två minus med den:
1 - det är iprinip alltid massa hinder och bommar överallt :/ Vilket stör om man ska rida dressyr.
2 - eftersom den är så stor så blir det svårt att rida t.ex program då det inte finns rätt mått med bokstäver osv.
Underlaget på den är kanon i ALLA väder - visst kan den bli dammig om det är väldigt torrt men den behåller alltid en bra yta att rida på. Det kan regna hur mycket som helst och den skulle ändå aldrig bli hal eller djup.
 
Min dröm (en av många såklart) är ändå en riktig dressyrbana ute.. :) Det skulle var kanon även vid dressyrtävlingar också då man kan ha tävling på dubbla banor, ridhus och utebana och sedan framridning på den stoora utebanan.
 
Trevlig dag önskar jag er läsare!
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0