Tiden räcker inte till......

Publicerat: 2012-10-08 Kl: 22:25:11 | I kategori: Allmänt

Ja ridningen har verkligen fått stå åt sidan i nästan 14 dgr. Jag brukar rida 4-5 hästar och ibland ännu flera om dagen. Första veckan var jag ju sjuk och på kurs och sedan var det weekend.
Så har jag ju massa idella uppdrag inom Ridsporten som tar mkt tid och energi. Förutom arbetet med TK (tävlingskommitte) i hemmaklubben MRK så sitter jag ju med i distriktsstyrelsen + i TK i distriktet och alla har den sista tiden haft möten!
Igår fick jag dessutom dra iväg till Strömsholm på konferens/processarbete i förbundets regi då ordförande i distriktet ej kunde och jag är ju vice.
Kom ju hem först idag på em :-(.
Vi har arbetat med medlemsnytta och TDB tillsammans med klubbar och de som arbetar med dessa frågor inom förbundet för att de bla ska få vår syn. Så vi arbetade från tre nivåer klubb- distrikt - förbund tillsammans.
Det var första gången förbundet arrangerat något liknande att jobba på det sättet.
 
Tur att Madde o Sofia finns idag började dessutom en praktikant hos oss- en till Madde jättekul!
 
På onsdag är det dags för Bosön igen i två dagar. Affärsskolan!
Ska bli kul att träffa alla igen denna gång är det dock ekonomi och jag har ej hunnit göra läxan ännu så jag vet vad jag gör imorgon kväll.
Skulle tävlat för sista gången i år i lördags men Demeter var svullen i ett öga + att det var så många strykningar så jag hade ej hunnit dit efter min lektion.
Var sedan på 30 årig klassträff på Öknaskolan super kul att träffa alla igen några hade jag ej sett på alla dessa år!
 
En liten bild på oss få som kom vi var 30 i klassen men vi hade himla kul och jag brukar alltid säga att det var de två roligaste åren i mitt liv - alltså att man hade i princip kul i två år i rad hur ofta har man det.
Det var dessutom en nyttig skola att lära sig att bo ihop och komma hemifrån.
+ att det var ju där jag träffade Jocke........
Har i alla fall hunnit med två hästar idag för att återgå till arbetet. Imorgon är det hoppning för Erik detta är första gången på mkt länge som jag inte hoppat ett enda språng sedan förra träningen.......hoppning är ju färskvara.
 
Imorgon måste det bli tid till lillmonstret -vilken härlig häst Bell´s Thaleia! Vilket humör det gäller att vara tydlig. Men vad kul det är.
Nu så ska jag slappa framför TV det var länge sedan jag såg på TV tveksamt om det är ngt vettigt att titta på
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0