Rangun

Publicerat: 2012-10-16 Kl: 22:25:34 | I kategori: Allmänt

Glömde berätta om fina hästen Rangun som nu är som ny. Idag har jag tömkört honom och vilken skillnad.
Känns superfin!
 
Hann med att rida igenom Grappan också¨så fin blev hon efter en stund sedan blev det kalabalik i ridhuset och då var jag glad att jag red Grappan lugn som en filbunke!
Grappan
Började dock morgonen med lilla "häxan" härligt temperament den damen har måste se till att ta lite bilder när jag rider. Hon blir tam på slutet och då är hon jättefin. Men har aldrig ridit en unghäst med så bra galopp!
Thaleia
Arro bell fick också ett pass imorgon hoppas jag att jag hinner hoppa "mina" hopphästar.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0