Pictures from my week!

Publicerat: 2012-10-21 Kl: 20:29:50 | I kategori: Allmänt

Nu kör vi! Här kommer alla bilder jag tagit under veckan..
 
Rocco i sin box på Segersta. Han fick nattlindor med back on track paddar på natten och som ni ser har jag även silvertejp ett varv för att han inte ska klä av sig dem :P
Trotts det hårda arbetet höll han sig väldigt fin och fräsch i benen hela tiden.
 
Rocco tittar ut!
 
Fönster ut mot manegen i Loungen där vi åt och mitt rum låg.
 
Mitt "kryp-in" :) Mysigt och världens tjockaste goaste duntäcke hade jag!
 
Rocco i hans hage där han rullade sig VARJE dag :S
 
 
Ingången till ridhuset är fint iordninggjord med bilder och Marias fantastiskt doftande ljus! Innanför luckorna finns kaffemaskiner som används mkt flitigt!
 
 
Läktaren och "Gubb-hyllan"
 
Spolspiltan i gamla/Jeannas stall.. Här fixar Jenny en av de underbara tjejerna som jobbar på Segersta en av hästarna :)
Rocco fick som ni förstår besöka spolspiltan några gånger med tanke på hans framfart i leran.. och en gång för att spola bort all svett som rann över hela kroppen.
 
Gårdsplanen med ridhuset till vänster på bilden och man ser taket på skrittmaskinen bakom bilen.
 
Ridhuset under en av alla mina promenader med olika hästar som skulle skrittas för hand varje dag. Jimmy som skulle skrittas mest skulle gås med 3 gånger om dagen ca 20min/gång.
 
Fina lilla hästen efter torsdagens pass :)
Idag red jag honom och han kändes lika fin som i veckan och mamma hann komma in och se en stund och såg även hon en STOR skillnad på oss :D
 
Vill åka igen så fort som möjligt nu ju!
 
Mads tyckte att min häst var väldigt fin iaf och precis som jag tidigare sagt så tyckte även han att han påminde mycket om Jimmy - kul för han är verkligen sjukt fin!
Mads fina Jimmy Shoo SEQ, hittade detta på google och den är tagen 2010 så han var då 6år.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0