Kurshelg!

Publicerat: 2012-10-27 Kl: 22:09:48 | I kategori: Allmänt

Ja då är det helg igen. Har precis avslutat en trevlig middag med Telias ridsektion som är här på weekend. Kortweekend lördag till söndag. Alla utom 1 har varit på kurs tidigare. Kul att träffa alla igen vissa kommer varje gång (de är här två ggr per år) andra kommer någon gång ibland. Idag var det dressyr imorgon bitti är det markarbete/hopp. Två hade egna hästar med sig och de inviger de nya boxarna i utestallet. Ringde någon ikväll som ev skulle komma och titta på Poseidon imorgon mitt på dagen så vi får se hur vi får ihop dagen. Man kan ju ej tack nej till en hästspekulant flyger ner från Norrland för att titta på en kompis häst så jag hoppas att de hinner hit. Gjorde inget om vi kunde sälja någon av unghästarna. Själv vet jag ju vilken jag vill ha kvar.....Thaleia.
Idag började jag dagen med att försova mig vet ej när det inträffade sist. Jocke väckte mig kl 9 och min lektion började 9 men jag tror att kl var 7 min över när jag var på plats......
Nu är det dags att ta det lite lugnt och inatt får man ju en timme extra. Jippee!!
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0