Förstörd?

Publicerat: 2012-10-04 Kl: 22:17:29 | I kategori: Allmänt

Anders kommenterade nyss mitt utseende "- Du ser ju helt förstörd ut" Hmm tack älskling :/
 
Torsdagar är min senaste dag då jag inte kommer hem fören vid åtta efter mina två lektioner - två pass på raken är MAX för min röst har jag kommit fram till.. Kände när det var ca 20-25min kvar på lektion två att den började bli ansträngd. Jag måste börja tygla mig! Kan INTE prata HELA tiden - man kan inte rida åt eleverna (men vill ju så gärna) :P
 
Imorgon ska jag starta dagen med en privatlektion, lr ja först utsläpp osv..
 
Mamma tömkörde "småttingarna" idag och sedan red vi ut i det smått pissiga vädret på Arrobell & Rocco - hu jag måste klippa den ullbollen nästa vecka :/ Han börjar få massa "nallepäls" under magen och på benen..
Red lite markarbete på Elton tillsammans med Fia o Mille på em.. Elton fick trava HÖGA bommar - vips travade han á la Totilas! hahah - iaf över bommarna ;P Skämt o sido så blev han väldigt fin iaf!
 
Ville hinna med lite mer jobb med hemsidan ikväll men får nog ge mig och dra täcket över huvudet för idag.. Den blir så himmla bra iaf! Can't wait to show U all!
 
Bjuder på en bild på..   ja är det nån som känner igen?? :P
 
Sov gott - det lär jag göra!
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: christina

it's big mama!!

2012-10-05 @ 08:14:28
Postat av: madde

haha ja faktiskt! (Leukothea)
:)

2012-10-05 @ 22:04:10
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se
Postat av: Anette

Min vackra tjej Leo!

Svar: Åh vad kul att ni följer bloggen! :) Ni får gärna skicka nån bild..
Ekelund

2012-10-06 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0