Ronjah

Publicerat: 2012-11-01 Kl: 21:08:50 | I kategori: Allmänt

Idag har jag ridit finponnyn RONJAH! Vi har beslutat att sälja henne då vi har för många ridskolehästar och hon är inte pålitlig med de minsta eleverna i alla lägen och vi måste ha hästar som kan gå med i alla typer av grupper som det ser ut i dagsläget. Jag ska göra en annons till vår hemsida och hästnet men här bjuder jag er på några av bilderna :)
 
 
 
 
Fia tog massor med bilder men som vanligt när man fotar i rörelse och framförallt i ridhus så blir ju större delen av bilerna ganska dåliga. Har raderat ganska många och insåg nu när jag skulle lägga upp några här att alla är tagna i vänster varv - iaf de som blev kvar efter utsållningen :P haha så det kan bli..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0