Jobbigt när saker man ska ha inte finns på plats..

Publicerat: 2012-11-30 Kl: 19:38:27 | I kategori: Allmänt

Sitter och gör om/snyggar till rutinlapparna till helgernas stalltjänst men tydligen finns inget att plasta in mina fina lappar med :/ Dessutom tog kag ned tre foderstater i utestallet igår då jag flyttade om stamtavlorna.. Så de måste ju upp nu eftersom det ska fodras av inackordering ikväll.
 
Blir galen - sjukt trist att göra samma arbete flera gånger ju :(
 
Imorgon är det julavslutning här på Ekelund (kl.15'00) då ska jag rida mitt gamla MsvB kürprogram på Rangun. Det är ju gjort till Arrobell för 6år sedan men red idag och det fungerade ganska bra men har gjort om det en del på slutet för att det ska passa Rangun bättre. Tänkte "spöka" ut mig i nån julig outfit och jag hoppas nån kan filma spektaklet! :D
 
Tror jag fick rida min kür 3 gånger på tävling med Arrobell. På Strömsholmstävlingarna, Trollhättans FRK och Junior SM hos Willands RF. Sedan red jag den på Djursholm året därpå men då var jag Young Rider så gjorde då om programmet eftersom det är svårare då med seriebyten och halvpiruetter.
Djursholms RK och Elittävlingarna 2007
Här på prisutdelningen.. Tyvärr superdåliga mörka bilder :(
hehe ser ut som de andra hästarna var lite röriga.. Arrobell har man iaf alltid kunnat lita på :)
 
Rocco har fått skutta ett litet hinder idag. Glad totto! och snön har vräkt ner iprincip hela dagen - nog för att det blir vackert men jag gillar det INTE!! Jag hade älskat det OM det hade fått frysa i marken innan för nu är det fortfarande alldeles skitigt och lerigt UNDER all jäkla snö :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0