smärta

Publicerat: 2012-05-03 Kl: 21:51:06 | I kategori: Allmänt

Ja som ni vet får man ofta lite ont av avfallningar, skrev inget om det igår men hade ganska ont i ryggen på morgonen och en bit in på dagen samt lite träningsvärk/blåslagen här och var. Idag var har jag verkligen haft sjuk träningsvärk i ljumskarna, ganska jobbigt första stunden efter att jag suttit upp på varje häst under dagen :/
Men det kan man ju förstå efter den låånga bockturen.. Hoppas det känns lite bättre imorgon för det har varit smått plågsamt idag..

Jag har iaf motionerat 5 hästar och mamma fick den stora äran att tömköra min "stora" prins - Rangun. Hera har idag fått galoppera igen och fått bakskor då vi upplever att hon är lite ömfotad bak och vi rider ju mestadels på grusvägen så det kan ju vara förståeligt. Såg föresten att en av bilderna jag la upp igår var med fel namn - Bilden där jag skrev att det var Thaleia är INTE Thaleia utan Melete såklart..

Navange fick HOPPA på utebanan, gick kanon! Ja inte direkt ifrån början förstås - han måste få "springa av sig" lite först :P Superkul verkligen.

Hoppas vi kan knäppa lite nya bilder på honom snarast - denna är ifrån förra sommaren..

Imorgon är det återigen dags för "Projektet" att tränas, de red ju även i måndags, och jag har ridningen själv och så var nog planen att mamma skulle ha teori för dem efter ridningen. Tror även att jag sovar kvar på Ekelund så jag kan komma igång tidigt på lördag morgon för sedan ska jag till huvudstaden för att fira ett födelsedagsbarn (kanske inte ska säga barn när han fyller 28?) ;P
Anders och jag åker upp på dagen och så ska vi sova hos hans syster och jag hoppas att det blir bättre väder än vad det verkar som på nyheterna :/

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0