Tävling nr 4!!

Publicerat: 2012-03-10 Kl: 21:34:29 | I kategori: TÄVLING!

Nu är det dags igen.. Jag har funderat färdigt och här kommer resultatet!


Blev inte  helt nöjd med typsnittet- svårläst. men lyckades inte ändra i efterhand så då vet jag det till nästa gång!

Tävlingsregler:
*
Kopiera bilden ovan och lägg in den på din blogg eller facebook med en länk till detta inlägget
* Gå in på Ekelunds hemsida: ekelunds-ridskola.se och svara där i GÄSTBOKEN på frågan:
HUR MÅNGA & VILKA (namn) JOBBAR PÅ EKELUND?


Anmäl dig till tävlingen genom att i kommentatorsfältet lämna:
* Namn & mailadress
* Länk till var du publicerat tävlingsbilden

* Tävlingen avslutas den 18/3 och vinnarens lottas bland e tävlande med rätt svar, hör inte vinnaren av sig inom tre dagar dras en ny vinnare!

LYCKA TILL!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: louise

vet inte hur jag länkar en länk här men jag länkar inlägget på facebook på din logg/tidslinje

2012-03-10 @ 22:34:44
Postat av: madde

Det duger bra Lollo :)

2012-03-11 @ 16:23:50
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: louise

ok! har du sett inlägget?? och i gäst boken ska det stå joakim holmqvist istället för jocke homqvist!

2012-03-13 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0