Lite bilder

Publicerat: 2012-03-02 Kl: 20:54:59 | I kategori: Allmänt

Ikväll bjuder jag bara på lite bilder för jag kom hem så sent och han jag bor med vill också få träffa mig utan att jag sitter med datorn i knät :P


The AMAZING BOOT'S!!!! Mina nya älsklingar så så snygga och riktigt sköna att rida i :D Ska fixa lite bättre bilder på dem och även mina andra stövlar i ett "eget" inlägg.


Skaldjursfatet vi åt på "Räkan" i Göteborg förra helgen - MUMS!


Var tvungen att knäppa en bild med mobilen då sötnosen Rangun låg ned och vilade igår på eftermiddagen en stund efter vårt tuffa dressyrpass.. Det gav resultat för idag var han finfin!


En "snabbild" på Rangun i kandaret där den nya lacknosgrimman sitter, ser inte så lackad ut på bilden för han blev så svettig att det blev som "imma" på lacken :P


Årets första riktigt leriga häst fick jag den stora äran att skrubba fram idag :/ men måste slå ett slag för "Magic Brush" borsten som fungerade kanon på detta, fick tag på ett tre-pack i Göteborg :)
Som tur är rullar sig Arrobell iprincip alltid endast på vänstersidan..

Trevlig fredag!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Erika

haha lerigt värre! Men Magic brusches är verkligen inderbara mot leran!

2012-03-03 @ 22:45:10
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Postat av: Amanda.- Hastsystrarna

Stövlarna var super snygga! :)

2012-03-04 @ 19:04:22
URL: http://hastsystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0