Helg igen..

Publicerat: 2012-03-24 Kl: 09:41:26 | I kategori: Allmänt

Gud va veckorna rusar iväg! Våren är här på riktigt jag har sett både tussilago, krokus, blåsippor de senaste dagarna - även massa tulpanplad som kommit upp så snart är rabbatterna i sprakande vårfärger :)
Igår löshoppade vi unghästarna, Melete, Hera, Thaleia, Demeter & Poseidon.. Här värmer Buffy upp över bommarna :P

Alla hästarna hoppade mycket väl och var duktiga, Poseidon var dock ganska lat som vanligt.. Så häftigt att se skillnaden bara ifrån förra veckan, nu visste de verkligen vad som skulle göras :D

Jag har nu äntligen invigt mina nya Proffecional Choise skydd och det såg ut så här:
Rangun fick göra premiären!
Bootsen är ifrån Hööks, Showmaster

Närbild

Om man har svårt att se vilket ben de ska vara på så står det tydligt i skyddet :P


Lektionsvalackerna på väg in ifrån hagen, så fina! Härligt att ALLA våra hästar har fått gå ut UTAN täcken de senaste dagarna, riktig sommarvärme!

Jolita & Jaqueline myser i solskenet..

Det är inte bara hästarna som tycker det är härligt i värmen, här har Ross lagt sig till rätta på trappen..

Nu ska jag åka ut till Ekelund, mocka rida och laga lunch till mammas ridweekend. Denna helg är det ICA som har sin ridsektion på kurs hos oss fre-sön. Sedan ska jag ha Grönt kort kurs och fixa iordning inför morgondagens tävling!


San Rocco ska med!!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0