Blandade bilder..

Publicerat: 2012-03-10 Kl: 20:49:54 | I kategori: Allmänt

Melodifestivalen? Vilket skämt! Kul att man är "tvingad" att utstå detta denna lördag.. Bjuder på lite blandade bilder för att fördriva tiden samtidigt som jag ska klura på en kommande bloggtävling!!


Goa Navange.. Augusti 2011


Klubbmästerskap för ett antal år sedan.. fyra-fem skulle jag tro :)
Tiden går så fort.. Från v. jag & Helios, Fia & Uranos samt bästa Christina på hmm Baqardi Gold??


Skolponnyn Karaat efter en hemma dressyrtävling tillsammans med Erika T


Mor & "Svarten"


Ebba & skolponnyn "Gordon" vid en dressyrtävling i höstas


Jag LÄNGTAR efter denna utsikt ifrån mitt fönster på Ekelund.. Mille, Rangun & Limit ligger och sover i gröngräset!



Älskade lilla Elton..
Jag har glömt att skriva om honom de senaste två dagarna. Han var/är blockhalt när han skulle in ifrån hagen i torsdags em och vi hoppas på en hovböld. Stackars liten gillar inte att stå inne i boxen hela dagarna..


Minns ni våra "Kottar" som gästade oss under förra sommaren? SÅÅ söta satt de och knaprade kattmat i foderkamamren..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Christina

värsta coolt att det dök upp en bild på mig och bacardi här mitt ialltihopa :D haha :D

2012-03-10 @ 22:35:16
Postat av: Karin

Aaaaw, små igelkottar..

Fin blogg förresten, och jättevacker header!

2012-03-11 @ 08:48:15
URL: http://www.hastkarin.blogspot.com/
Postat av: Madde

Lr hur Christina! :P

Tack Karin :D

2012-03-11 @ 22:17:11
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: e

aww söta igelkottar :D

2012-03-13 @ 08:17:34
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0