Bilderna..

Publicerat: 2012-03-07 Kl: 21:57:09 | I kategori: Allmänt


Arrobell hade i helgen skaffat "plym" när jag tog av täcket :P såg ganska lustigt ut..


Synd att jag bara hade mobilen att fota med men men ni ser ju hur högt det är och att en suddig vid häst flyger över det :P Fia & Kolibri vid dagens hoppning - själv skulle jag nog inte komma på tanken att hoppa över hinder på den höjden. Den tiden ÄR förbi!


Igår hade MRK styrelse möte där vi var med några utöver själva styrelsen och vi har ju tävlingar inplanerade i vår - tre stycken. Klubben är i ett krisläge vad gäller folk som kan ställa upp framförallt vi dessa tävlingar så vi har beslutat om det inte blir tillräckligt många som kan hjälpa till (mer än själva tävlingsdagen för då finns det alltid folk) så tvingas vi ställa in dem :/
Så ovan ser ni en av de lappar jag satt till sent igår och skrev ihop

På bilden är det Fia & Limit - som ni ser var visst den svarta färgen slut i färgskrivaren :P Fia är lite blek..


Jag vet nån som måste köpa bruna sporremmar!!!
För detta var inte så hett - eller?


Gammelmannen!!! Tvåa i MsvB:4 i måndags på nästan 71%!


Milleman i framridningstältet..


Rangun vid ett träningspass förra veckan

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: louise

så ni behöver hjälp dagen innan och dagarna efter?? eller jag fattar inte..

2012-03-08 @ 21:20:38
Postat av: Ann

Hejsan,

Det behövs funktionärer att ställa iordning tävlingsplatsen på fredagen och det behövs funktionärer lördag(ponny) samt söndag(häst)

Välkommen :-)

2012-03-08 @ 22:06:02
Postat av: louise

ska kolla om jag kan men tror och hppa att jag kan!

2012-03-09 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0