Pictures

Publicerat: 2012-06-08 Kl: 22:53:08 | I kategori: Allmänt

Blir ett bildinlägg.. Har inte så mycket att skriva om, eller ingen större skrivlust kanske.


Stallbygget på baksidan av ridhuset. Här kommer två nya boxar att resas plus ännu en sadelkammare och värmeutrymme för iordningställande av häst.
Vi kommer att ta bort tre av våra fyra spiltor i stora stallet och bygga två boxar även där så totalt blir det "bara" en "ny" stallplats. Till de nya boxarna har vi även köpt "plast-plank" som är mer undehållsfria vad gäller målning osv plus att hästarna INTE kan käka upp dem - jäkla gnaggare!


Buffy i en vad som ser ut att vara en sjukt obekväm ställning att sova i?

Mads & Patrik Kittel vid träningarna där för två veckor sedan :D


Var tvungen att ta kort på denna snygging igår! Tyvärr är ju inte min mobilkamera av så bra kvalité men det är såklart en välmusklad Navange på bilden. Red honom på utebanan imorse och han hade sjukt mkt överskottsenergi till en början och då hade jag ändå haft honom promenerande på skritten i nästan 30min innan jag red. Skulle hoppa lite lätt men då han var så på fick jag lägga om upplägget och det blev mycket lydnad och med övergångar och sedan kunde jag avsluta passet med lite småskutt i trav och galopp.

Måste ju vara lite "ohästiga" bilder också!
Mina naglar vid vistelsen i Sundsvall, målade by myself :) Nu efter ett par dagar i stallet sitter det såklart inte så snyggt längre :S

Min student var SJUKT kul och helt klart en av de roligaste/bästa dagarna i mitt liv.. Blir lite "sorgligt" när man ser hur glada studenterna är varje år och man blir så medveten om att ens egna roliga är över :/ (Jag är i mitten på bilden, mellan mina klasskamrater Malin Larsson & Therese Andersson.. Tänk vad tiden går - 5ÅR sedan nu..


Ser det inte härligt ut i maskros-landet! Limit & Rangun närmst i bild och de vita springarna i bakgrunden är Kolibri & Fimpe..

Under min tid i Tyskland jobbade jag några veckor "tillsammans" (vi jobbade ju för olika människor) med denna tjej Sophia och då hade hon inte denna häst ännu men visst är han snygg? OCH mkt lik min egna Rocco :P Har sagt att vi får rida en Pas de deux nån gång i framtiden.. Hilton

Rocco..


Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0