Lyckad kaoz helg till ända!

Publicerat: 2012-06-25 Kl: 20:50:27 | I kategori: Allmänt

Gud så härlig helg men oh sån fart den gick i!
Och är man inte helnöjd över att vädret höll sig nästintill regnfritt och ganska mycket soool :D Varit på Ekelund hela helgen och förutom att tiden varit knapp är ju som ni vet inte datorn därute av bästa kvalité.
 
Midsommarafton firades i mammas o pappas hus med goda vänner vi var väl ca 10st, mamma och pappa var iväg på annat håll och firade. Lördagen  var fylld med iordntingställande inför kvällens 50års fest för pappa med matlagning, "pyntning" av bord och omgivning, pappa fick hjälp av Anders & Andreas att fixa med vildsvinet som skulle helgrillas i många timmar innan gästerna kom.
Sjukt mycket mat blev det kvar också! men o så gott. Så fina tal fick han också på sin kväll, många fick tårar i ögonen vi flera av talen och Kattis Pakh som är ganne på Lilla Koltrop satt jag snett mittemot och hon grät som ett barn och skrattade om vart annat.. Så fint :) man blir alldeles rörd.
 
Lite bilder ifrån helgen kommer här!
Fia & Ange på midsommarafton, blev visst inte nån bild på mig på min kamera men kom på att jag tog en med mobilen :)
Min midsommar-outfit! Dock inte på kvällen för då blev det för kallt.
Pappa vaktar grisen.
Björkris och ballonger är ett MÅSTE!
Dukningen - jag fixade blommarangemangen ...
 
Fördrink för de 70 gästerna på pappas fest! Jag skötte bålen :D
Fia & Andreas :)
Huvudrätten hämtas hos mäster-uppskärarna "Hammarn" & "Gutta"
 
Farmor höll ett fint tal :)
 
mamma hade skrivit en så fin text om pappa som hon sjöng med Per som gittarist.. Tårögd blev man.
 
Min håruppsättning :)
 
Pappa fick en uppblåsbar "luftgittar" som han kunde spela på vid sin uppvisning - GUMMIMANNEN!! Vi ska göra en film med alla videoklipp ifrån kvällen tänkte vi :D
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: carina ottoson

Vad kul att allt blev så lyckat och fint!! Jocke är en sån snäll person, han förtjänar verkligen all omtanke!
Carina Ottoson

2012-06-26 @ 23:03:40
Postat av: carina ottoson

Vad kul att allt blev så lyckat och fint!! Jocke är en sån snäll person, han förtjänar verkligen all omtanke!
Carina Ottoson

2012-06-26 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0