Hoppning i regn och åska?

Publicerat: 2012-06-12 Kl: 13:24:47 | I kategori: Allmänt

Hu vad trist väder, det är iaf ganska varmt - strax över 17 grader men är ju inte så kul att bli blöt :/ I em/kväll är det hoppträning för E-G Haking som kommer för andra gången i år till oss på Ekelund! Hoppas att solen kikar fram till dess och att mullrandet avtagit..

Blev inget skrivet igår för det var bokat att titta på den "fantastiska" fotbollen :S Inte min grej att glo på och det blev ju inte bättre av att de spelade som krattor..

Jag har fått hjälp med Rocco på morgonen av mamma - sjukt fin! Kul att det nu börjar vända och att jag har kommit igång och nu ridit regelbundet sista tiden. Mamma sa lite fint att om jag tröttnar på honom så köper hon mer än gärna ut mig :P haha inte så fin som han är nu iaf!

Rangun gick också ett bra pass i ridhuset, första ordentliga passet på ett par veckor efter lite småskador av den lekfulle hästen och det passade ändå ganska bra med lättare jobb.

 Rangun efter en 2:a plats på Gripen förra våren tror jag det var..

Nu verkar det som att det blir en start innan vårt meeting iaf, vi velar lite fortfarande. Jag har nu kommit med på fredagen i Gnesta och mamma var 1:a reserv så hon lär ju också få en plats.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Christina

jay! Rangung vill igentligen ut och tävla hela tiden ;)

2012-06-12 @ 18:50:26
Postat av: Madde- hästblogg

Rangung var nått nytt! haha :P

2012-06-12 @ 20:52:02
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Christina

ojdå...ett litet smeknamn kanske ;)

2012-06-12 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0