Ny vecka i ngt lugnare tempo..

Publicerat: 2012-07-09 Kl: 22:50:34 | I kategori: Allmänt

Idag vi tog vi oss alla lite välbehövlig sovmorgon :) Fia sov såklart längst - hon dök inte upp fören till lunchen, då hade jag och mamma redan städat huset, ridit Rocco samt fixat i stallet och mamma hade lagat lunch :P
 
Här kommer lite fler bilder ifrån helgen..
Jag & Rangun på framridningen inför MsvB:2 Foto:Andreas M
Hmm Lite långa tyglar här :/ Grr..
 
Min vackra stjärna!
 
Fia & Mille, fortfarande Andreas bakom kameran..
Nöjd tjej på prisutdelningen :)
Märit O-N hade med sig världens sötaste sällskapsponny!!!
Jag, mormor, Anders & farmor i solen i lördags..
Jag och Rangun på tävlingsbanan..
Duktig häst!
Mamma och fina Arrobell :)
 
Nu till mina bilder!
prisutdelning i PSG på lördagen där Mads H vann på sin fantastiska Jimmie Shoo Seq
Glad ryttare! Vi blev ombedda av tidningen ridsport att fota under tävlingen då de tyvärr inte hade möjlighet att komma ut i år.
Emelie Brolin och hennes enorma & fina Briman i Intermediarie IB
Anna Haag på den fantastikt vackra Hohenfels som hon vann både Intermediarie IB & GP på - vilket även gav henne vårt meetingpris (för tredje året i rad!)
Sagohäst! Här på framridningen inför GP på söndagen - mkt dimma/duggregn var det..
 
Charlotte Esping & Ciwi inför GP
Pia Fält & Efendi - superhäfig bild!
Buffy tycket det var sådär att sitta fast  i ett grimmskaft i sekreteriatet..
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt fina bilder, blev ju magiskt med den där dimman!

Svar: Visst blev det sjukt fint :)
Ekelund

2012-07-18 @ 11:45:48
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0